Προτεινόμενο Logo για το Σύλλογο

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Thu Sep 30 01:15:04 EEST 2004

Gregory Chomatas wrote:
> Καλημέρα,
> σας στέλνω ενα logo που μας σχεδίασε η K2design (τους ευχαριστούμε πολύ)
> για το σύλλογο. Η K2design έχει σχεδιάσει (μεταξύ άλλων) και τα
> pictograms για τα αγωνίσματα των Ολυμπιακών αγώνων.

Ούτε εμένα μου αρέσει. Μου θυμίζει τα τριγωνικά ελληνικά σημαιάκια που κρεμάνε
στις εθνικές γιορτές... :-)

Πολύ στυλιζαρισμένο, υπερβολική χρήση της ελληνικής σημαίας και λίγο άτεχνο.

Η γνωστή πατουσίτσα μου αρέσει περισσότερο και οι διαστάσεις της ταιριάζουν
καλύτερα για logo. Είναι και αναγνωρίσιμη σε οποιοδήποτε μέγεθος, ενώ αυτός ο
πιγκουΐνος δεν γίνεται button με τίποτα.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========