Προτεινόμενο Logo για το Σύλλογο

Ioannidis dufybunny at yahoo.gr
Thu Sep 30 01:45:28 EEST 2004

Καλησπέρα,

για να είμαι ειλικρινής όταν το πρωτοείδα δε μου άρεσε. Εκτός από τα
πόδια και τη μουσούδα που ήδη αναφέρθηκαν εμένα προσωπικά δε μου πολύ
αρέσει πολύ το βλέμα που είναι λίγο σαν χαμένο και με τη συγκεκριμένη
μουσούδα νομίζω ότι τονίζεται άσχημα.
Από την άλλη όταν το είδα αρκετές φορές. άρχισα να το βλέπω με λίγο
καλύτερο μάτι. :-)