Αποδελτίωση

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Fri Sep 10 15:11:01 EEST 2004

Dimitrios P. Bouras wrote:

>[snip]

>[snip]
>
> Σκοπιμότητα, κατά την ταπεινή μου άποψη, υπάρχει σε πολύ
> λιγότερες περιπτώσεις από όσες έχουμε την τάση να πιστεύουμε,
> ειδικά στην Ελλάδα, τον "παράδεισο των θεωριών συνωμοσίας".
>
> Θεωρώ λάθος την ύπαρξη προσωπικών αιχμών στην επιστολή.
> Η κοινοποίηση στη διεύθυνση σύνταξης είναι αρκετή.

Η κοινοποίηση είναι επιβαλλόμενη, αλλιώς πρόκειται για καθαρά προσωπική
διένεξη. Η κοινοποίηση εν προκειμένω αμβλύνει παρά οξύνει (στη θεωρία
βέβαια, στην πράξη ο καθένας εισπράττει ότι θέλει όπως θέλει όπως
ξέρουμε όλοι)

Δεν αποδίδω πουθενά σκοπιμότητα, ούτε ισχυρίζομαι ότι η συντάκτρια
χαλκίδευσε ή κατασκεύασε οτιδήποτε. Μπορεί να μετέφρασε ένα κακόβουλο
κείμενο. Μπορεί να έλαβε προφορική πληροφόρηση από κάποιον κατά φαντασία
Λινουξά. Μπορεί οτιδήποτε. Το ξεκαθαρίζω μάλιστα στην αρχή του κειμένου
μου: "Υποθέτω εκ των προτέρων ότι δεν υπήρξε από μέρους σας καμμία κακή
πρόθεση".

Θα κοιτάξω λίγο τη διατύπωση μήπως βρω κάποια σαφέστερη.

--
Απόλλων Κουτλίδης