Αποδελτίωση

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Sep 10 14:52:50 EEST 2004

Apollon Koutlides <apollon at planewalk.net> wrote:

> ώστε να γίνεται πλέον αμφίβολο ότι πρόκειται για απλά ελλιπή πληροφόρησή
[snip]
> λογισμικού, και ελπίζω να δω στη μελλοντική σας αρθογραφία επανόρθωση
> για τις ευφάνταστες και παραπληροφορητικές ανακρίβειες που δημοσιεύτηκαν
[snip]

 Σκοπιμότητα, κατά την ταπεινή μου άποψη, υπάρχει σε πολύ
 λιγότερες περιπτώσεις από όσες έχουμε την τάση να πιστεύουμε,
 ειδικά στην Ελλάδα, τον "παράδεισο των θεωριών συνωμοσίας".

 Θεωρώ λάθος την ύπαρξη προσωπικών αιχμών στην επιστολή.
 Η κοινοποίηση στη διεύθυνση σύνταξης είναι αρκετή.

 Όπως λέει και το ρητό: never attribute to malice what can be
 attributed to stupidity.

 Δημήτρης