Αποδελτίωση

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Wed Sep 8 20:11:57 EEST 2004

When the date was Wednesday 08 September 2004 10:41, Apollon Koutlides wrote:

> Apollon Koutlides wrote:
>
> (...)

> Μη βλέποντας θετική ή αρνητική απόκριση από κανέναν στη λίστα, κρίνω ότι
> δεν κάνει κρύο ή ζέστη σε κανέναν άλλο οπότε θα επικοινωνήσω εγώ με το
> έντυπο, σε προσωπικό επίπεδο.

Στη θέση σου θα δοκίμαζα κάτι άλλο: θα έγραφα μια αξιοπρεπή επιστολή που να
εκφράζει τις θέσεις μου και θα την έστελνα για σχόλια στη λίστα. Αν αρέσει
και εκφράζει τις θέσεις του συλλόγου (τόσο στην ουσία όσο και στον τρόπο),
αποστέλλεται εκ μέρους του HELLUG! Διαφορετικά, ως προσωπική επιστολή.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.