Αποδελτίωση

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Sep 8 20:03:27 EEST 2004

* Apollon Koutlides <apollon at planewalk.net> [2004-09-08 10:41]:
> Μη βλέποντας θετική ή αρνητική απόκριση από κανέναν στη λίστα, κρίνω
> ότι δεν κάνει κρύο ή ζέστη σε κανέναν άλλο οπότε θα επικοινωνήσω εγώ
> με το έντυπο, σε προσωπικό επίπεδο.

Νομίζω ότι το να στέλνει ο σύλλογος επιστολές για να βάζει τα
πράγματα στη θέση τους σε τέτοιες περιπτώσεις είναι στις στοιχειώδεις
υποχρεώσεις του. Αν όμως δεν μπορεί να κινητοποιηθεί ως σύλλογος,
τουλάχιστον ας το κάνουν τα μέλη του.

Στην ερώτηση αν αισθάνεται κανείς άλλος ότι πρέπει να υπάρξει απάντηση,
τι περίμενες να απαντήσουμε; Δε νομίζω να υπάρχει κανείς εδώ που να
πιστεύει ότι όχι, δεν πρέπει να πούμε τίποτα. Όμως, εγώ, τουλάχιστον,
διστάζω να πω ναι γιατί είναι σα να λέω ότι προτίθεμαι να βοηθήσω στη
σύνταξη της επιστολής. Οπότε δε λέω τίποτα, και αφήνω τους άλλους να
βγάλουν το φίδι απ' την τρύπα.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr