Εθελοντής για Ολυμπιακούς ζητάει στέγη (off-topic)

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Sun Jul 11 17:34:23 EEST 2004

Γειά χαρά!

Ο Daniel de Medeiros είναι από τη Βραζιλία και δήλωσε εθελοντής στους
Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας, οι οποίοι και δεχτήκανε την αίτηση του.
Θα είναι εδώ από 10 μέχρι 29 Αυγούστου και ζητά κάπου να μείνει για τις
20 αυτές μέρες.

Του έχουν αναθέσει θέση στο Ολυμπιακό Κέντρο Βουλιαγμένης, οπότε αν
βρεθεί κάποιος που μένει Βουλιαγμένη, Γλυφάδα, (γενικότερα στα Νότια
Προάστεια) αλλά και στην ανάγκη στο κέντρο και θα ήθελε να τον
φιλοξενήσει, θα μπορέσει να έρθει Ελλάδα και να συμμετάσχει και αυτός
σαν εθελοντής.

Δυστυχώς εγώ έχω στέγη στα Βόρεια προάστεια και αυτή είναι των γονιών
μου, δύο καθόλου καλά συστατικά για τη διαμονή του Daniel.

Υπάρχει κανείς εθελοντής να φιλοξενήσει έναν εθελοντή για 20 μέρες;

δ.

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: subbie at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)