XISP logs σε Ευρώ και επίσης είναι σωστές οι χρεώσεις του ΕΠΑΚ που έχει;

Γεώργιος Ε. Κυλάφας gkyla at central.ntua.gr
Tue Jun 22 01:08:01 EEST 2004

Στις Σαβ 19 Ιουν 2004 01:06, ο/η Nikos Kouremenos έγραψε:
> καταρχήν χρησιμοποιώ το πανέμορφο πρόγραμμα xisp στην binary generic
> μορφή του στο ArchLinux μου :) [ναι δεν μπορούσα άλλο το kppp και τα
> kde* deps του και ήθελα ένα dialer που να δείχνει τα λεφτά που πληρώνω]

Το kppp μπορεί να δείξει τη χρέωση ανάλογα με το χρόνο σύνδεσης ή τον όγκο,
και το είδος της τηλεφωνικής σύνδεσης (τοπική ΕΠΑΚ / ΕΠΑΚ ζώνη 1 ή 2 /
Αναλογική απλή / Ψηφιακή απλή).

> στο θέμα μας [το οποίο λέω και στο θέμα του μηνύματος αυτού]:
> GRD (??) GREEK DRACHMAS να υποθέσω..
> και επίσης είναι σωστές οι χρονοχρεώσεις του ΕΠΑΚ (με ενδιαφέρει κυρίως
> η κλασσική (αυτοί που έχουν οι περισσότεροι))

Οι σωστές χρεώσεις, λοιπόν, σύμφωνα με τους κανόνες του kppp
(http://devel-home.kde.org/~kppp/Rules/Greece/) για την τοπική ΕΠΑΚ σύνδεση
είναι 0,03084 Ευρώ / 315 δευτ. τις ώρες αιχμής και 0,03084 Ευρώ / 630 δευτ.
από τις 22:00 εώς τις 08:00.

--
Γεώργιος Ε. Κυλάφας