XISP logs σε Ευρώ και επίσης είναι σωστές οι χρεώσεις του ΕΠΑΚ που έχει;

Nikos Kouremenos nk at ebox.gr
Sat Jun 19 01:06:28 EEST 2004

καταρχήν χρησιμοποιώ το πανέμορφο πρόγραμμα xisp στην binary generic
μορφή του στο ArchLinux μου :) [ναι δεν μπορούσα άλλο το kppp και τα
kde* deps του και ήθελα ένα dialer που να δείχνει τα λεφτά που πληρώνω]

τώρα, βλέπω ότι το xisp *ΠΟΤΕ* του δεν χάνει τον έλεγχο του pppd [κάτι
που συνέβαινε κάθε τρεις και λίγο με το kppp

στο θέμα μας [το οποίο λέω και στο θέμα του μηνύματος αυτού]:
GRD (??) GREEK DRACHMAS να υποθέσω..
και επίσης είναι σωστές οι χρονοχρεώσεις του ΕΠΑΚ (με ενδιαφέρει κυρίως
η κλασσική (αυτοί που έχουν οι περισσότεροι))

ευχαριστώ
ΝίκοςΚουρεμένος

ΥΓ. έγραψα στον dbouras_ατ_hol.gr δεν μου απάντησε, οπότε γράφω εδώ