.

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Mon May 3 19:13:43 EEST 2004

Στις Δευ 03 Μαι 2004 16:10, ο/η Gregory Chomatas έγραψε:
>------- Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 04 ΜΑΪΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
> ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ Ο ΣΠΥΡΟΣ Ο ΜΠΟΛΗΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΣ
> ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΣΠΥΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ. ΤΟ E-MAIL ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ
> sbolis at freemail.gr
>-------- Η διαχείριση:
> 	- Των νομικών και οικονομικών μας υποχρεώσεων
> 	- Του περιεχομένου των site/υπηρεσιών μας

Kαλήσπερα σε όλους. όπως γνωρίζεται οι περισσότεροι είμαι ο "συντηρητής" των
howto, όπως επίσης γνωρίζεται οι περισσότεροι είμαι και φαντάρος, οπότε δεν
θα μπορέσω να παρευρεθώ στην συνάντηση. Θα ήθελα όμως να πω δυο πράγματα έστω
κι εξ' αποστάσεως για το κομμάτι που με αφορά.
Έχω αναλάβει ένα κομμάτι που όταν το ανέλαβα δεν είχα ιδέα πως λειτουργεί, για
να πώ την αλήθεια ακόμα έχω ορισμένα κενά!!!! Το πως και γιατί το ανέλαβα δεν
έχει σημασία, σημασία έχει οτι τα howto -παραδόξως για μένα- έχουν αρχίσει
και παρουσιάζουν πάλι κάποια κίνηση και το βασικό είναι οτι ΔΕΝ έχω χρόνο
αλλά κυρίως ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ για να τα συντηρήσω, ιδίως τώρα που αρχίζει
και παίζει και το Docbook-DTD στη μέση!!! Όποιος λοιπόν ενδιαφέρεται να μου
κάνει ιδιαίτερα μαθήματα σε sgml, docbook, κλπ ή ενδιαφέρεται να αναλάβει τη
συντήρηση των HOWTO's ας επικοινωνίσει μαζί μου.

Αυτά για την ώρα!!!!