2o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (ΕΛ/ΛΑΚ)

Thanos Kyritsis djart at hellug.gr
Tue Apr 20 16:27:01 EEST 2004

Αρχικό μήνυμα από  "\"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)\""
<ebalaskas at edu.teiath.gr>:

> Επίσης εάν υπάρχει κάποιο υλικό ή εάν θέλουμε να παρέχουμε κάποιο υλικό
> θα πρέπει να ενημερωθώ ώστε να τακτοποιήσουμε τον χώρο στο περίπτερο και
> να δούμε πως θα μεταφερθεί το υλικό εκεί. Το υλικό μπορεί να είναι
> κάποιες αφίσες όπου θα καλύπτουν τους τοίχους του περιπτέρου, κάποιο
> έντυπο υλικό όπου θα περιγράφετε ο σύλλογος και οι ενέργειες τους ή
> κάποια cd με τις πιο δημοφιλής διανομές ώστε να μπορούμε να διαθέσουμε
> στον κόσμο που θα έρθει. Τέλος μπορούμε να έχουμε τυπωμένες και κάποιες
> παρουσιάσεις ή τεκμηριώσεις ώστε να μπορούμε να ενημερώσουμε και να
> [...]

Ακριβώς την ίδια ερώτηση ήθελα να κάνω κι εγώ (για το conference της Πάτρας).

Υπάρχει υλικό (έντυπο και distro-CDs) ώστε να έχει νόημα να στήσουμε ένα stand
??
Αν υπάρχει ή μπορεί να υπάρξει υλικό, είμαι διατεθειμένος να βοηθάω στο stand (ή
να αποτελώ εγώ το stand αν δεν υπάρχει άλλος).

Θα ήταν ενδιαφέρον όσον αφορά τα έντυπα, να μοιραστεί κάτι από το FSFeurope ή το
ΕΛΛΑΚ (κάποια μπροσούρα).
Αν υπάρχουν φυλλάδια, let us know αν μπορούμε να κάνουμε κάτι.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering