2o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (ΕΛ/ΛΑΚ)

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Tue Apr 20 14:11:06 EEST 2004

Καλημέρα σε όλους.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την κυρία Παπακωνσταντίνου
Κατερίνα (Υπεύθυνη για το Συνέδριο) με ενημέρωσε ότι ως σύλλογος θα
έχουμε 1 περίπτερο με ρεύμα και ένα σημείο επαφής με διαδίκτυο. Εγώ θα
είμαι διαθέσιμος εκείνη την ημέρα και θα μπορώ να φέρω 1 laptop με
mandrake 9.2 και ένα 5port switch. Παρακαλώ όποιος ενδιαφέρεται να
βοηθήσει στο περίπτερο να στείλει email.

Επίσης εάν υπάρχει κάποιο υλικό ή εάν θέλουμε να παρέχουμε κάποιο υλικό
θα πρέπει να ενημερωθώ ώστε να τακτοποιήσουμε τον χώρο στο περίπτερο και
να δούμε πως θα μεταφερθεί το υλικό εκεί. Το υλικό μπορεί να είναι
κάποιες αφίσες όπου θα καλύπτουν τους τοίχους του περιπτέρου, κάποιο
έντυπο υλικό όπου θα περιγράφετε ο σύλλογος και οι ενέργειες τους ή
κάποια cd με τις πιο δημοφιλής διανομές ώστε να μπορούμε να διαθέσουμε
στον κόσμο που θα έρθει. Τέλος μπορούμε να έχουμε τυπωμένες και κάποιες
παρουσιάσεις ή τεκμηριώσεις ώστε να μπορούμε να ενημερώσουμε και να
διαθέσουμε στον κόσμο που θα έρθει.

Το συνέδριο είναι πάρα πολύ σημαντικό και μπορούμε να κερδίσουμε πάρα
πολλά μέσα από αυτό ως σύλλογος.
Περιμένω τις προτάσεις σας και την βοήθεια όλων.

Ευχαριστώ
Μπαλάσκας Ευάγγελος