Συνάντηση e-patents την Κυριακή πριν το ΕΛΛΑΚ (25/4)

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Apr 17 12:57:45 EEST 2004

On Saturday 17 April 2004 02:53, Michael Iatrou wrote:

> Ξέχασες τον Γλέζο και όσους CEIDάδες καταφέρει να εκβιάσει^H^H^H^H
> πείσει να έρθουν...

Μα δεν θα είναι ο Δημήτρης, γιατί την Κυριακή (πρίν το conference του
ΕΛΛΑΚ) θα είναι στην Αθήνα για τη συνάντηση.

Εκτός αν εννοείς να το οργανώσουμε σε άλλη ημερομηνία (όπου προφανώς θα
πάει για μετά το conference).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering