Συνάντηση e-patents την Κυριακή πριν το ΕΛΛΑΚ (25/4)

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Sat Apr 17 03:53:02 EEST 2004

When the date was Friday 16 April 2004 14:03, Thanos Kyritsis wrote:

> Θα είμαστε εγώ ... εσύ ... (οι λοιποί ηλεκτρολόγοι) ... χμμ, αντε και ο
> Steve.

Ξέχασες τον Γλέζο και όσους CEIDάδες καταφέρει να εκβιάσει^H^H^H^H πείσει να
έρθουν...

> Κάτι πρέπει να κάνουμε στην Πάτρα, να υποσχεθούμε λεφτά για να μαζευτεί
> κόσμος, κάτι.

Σιγά, μία φορά δοκιμάσαμε να κάνουμε ανοιχτή συνάντηση και απέτυχε... μπορεί η
δεύτερη να έχει καλύτερη τύχη! Ειδικά τη στιγμή που θα υπάρχει και στη μέση
ένα σημαντικό και ενδιαφέρον θέμα.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.