Οικονομικά Συλλόγου...

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Mar 23 01:58:16 EET 2004

On Monday 22 March 2004 17:25, Giannis Stoilis wrote:
> Ο Σύλλογος θα πάρει
> ΚΑΙ φέτος μέρος, αν περνάει από το χέρι μου.

Και να μην περνάει από το δικό σου, φαντάζομαι και ελπίζω ότι θα περνάει
από το χέρι των υπολοίπων. Εξάλλου, όπως φάνηκε στην έκθεση, το όλο
θέμα είναι απλώς να πάρουμε την απόφαση να ανέβουμε.

> Αν κάποιος από εσάς θεωρεί ότι κακώς κρατάμε αξόδευτα τα λεφτά αυτά
> στο ταμείο, θα χαρούμε να ακούσουμε ότι εναλλακτικές προτάσεις έχει.

Το θέμα δεν είναι να κάτσουμε τώρα να στίψουμε το μυαλό μας και να
σκεφτούμε 1000 χαζούς τρόπους για να ξοδέψουμε άσκοπα το ποσό Χ.
Καλό είναι να αξιοποιούνται σύμφωνα με τις ανάγκες μας, είτε αυτές είναι
δεδομένες, είτε δημιουργούνται στην πορεία.

Και αν στην παρούσα φάση δεν έχουμε ανάγκη να ξοδέψουμε, δεν σημαίνει
ότι είναι κακό να τα μαζεύουμε ώστε όταν τα χρειαστούμε, να υπάρχουν.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering