Οικονομικά Συλλόγου...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Mar 22 17:25:23 EET 2004

Alexander Boukouris wrote:

 > Καλησπέρα,
 > Τα χρήματα χρειάζονται όταν αξιοποιούνται.
 > Για ποιο λόγο υπάρχουν οι συνδρομές αφού δεν υπάρχουν έξοδα? Τα μέλη
 > πληρώνουν για πίτες μόνο;
 > Προσωπικά σαν μέλος δεν νομίζω ότι θα πληρώσω και θα προτιμήσω να
 > διαγραφώ, αφού δεν αξιοποιούνται τα χρήματα και τα 2633,43 € υπάρχουν
 > μόνο για να λέει ο σύλλογος ότι έχει "ταμείο". Επίσης μιας και το
 > έφερε η κουβέντα ... τι έχει κάνει ο σύλλογος το 2003 για το σκοπό
 > του;
 > Αν τα χρήματα αξιοποιούνταν για το σκοπό τους τότε πολύ ευχαρίστως...
> [...]

Καλησπέρα,
Φυσικά και αξιοποιούνται τα χρήματα. Πέρσι, μετά από πολλά χρόνια, πήρε
μέρος ο σύλλογος στην infosystem. Χάρη όμως στους χορηγούς και στην
συνεισφορά πολλών, λίγα βγήκαν από το ταμίο. Ο Σύλλογος θα πάρει ΚΑΙ
φέτος μέρος, αν περνάει από το χέρι μου. Επίσης, δεν είναι κακό να
κάνουμε μια επίσημη συνάντηση μια φορά τον χρόνο.

Θέλω να υπάρχει ένα απόθεμα στο σταμείο, για ώρα ανάγκης, είτε επειδή
μπορεί να πάθει κάτι κάποιος server μας, είτε για να κάνουμε φυλλάδια σε
κάποια εκδήλωση.

Αν κάποιος από εσάς θεωρεί ότι κακώς κρατάμε αξόδευτα τα λεφτά αυτά στο
ταμείο, θα χαρούμε να ακούσουμε ότι εναλλακτικές προτάσεις έχει.

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης
Γραμματέας Ένωσης Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδας