Apantisi ston k. Stoili kai sti lista sas.

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Tue Mar 16 00:50:17 EET 2004

CyberCr33p wrote:
> Mipos prepei na pesoun oi tonoi ap'oles tis pleures?

Ορίστε που φτάσαμε... Να βγαίνει άτομο με όνομα CyberCr33p και να λέει σε
άτομα με κανονικά ονόματα να ρίξουν τους τόνους σε mailing list! :-)

Αστειεύομαι έτσι, μην το πάρετε σοβαρά το παραπάνω κι έχουμε κι άλλα...

Πάντως είμαι της άποψης ότι δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε την λίστα του Hellug
σαν επίσημη έκφραση του συλλόγου. Ένα από τα καλά που έχει αυτός ο σύλλογος
είναι ακριβώς ότι δεν έχει στεγανά, οι σημαντικότερες λειτουργίες του
διενεργούνται δημόσια και αυτό για εμένα είναι καλό.

Όσο για την δημόσια εικόνα του συλλόγου (και αναφέρομαι σε αυτά που είπε ο
Κώστας Μπαρακίτης), δε νομίζω ότι μπορεί να χαλάσει από κάτι που θα πει ένα
άτομο, γιατί απλούστατα στην ίδια εικόνα συμπεριλαμβάνονται και αυτοί που θα
του απαντήσουν. Αν ένα μέλος για παράδειγμα ρίχνει μπινελίκια αλλά οι
υπόλοιποι δέκα που συζητάνε είναι νορμάλ, δε νομίζω ότι ένας εξωτερικός
παρατηρητής θα βγάλει το συμπέρασμα ότι όλοι οι λινουξάδες βρίζουν ασυστόλως.

Αυτά τα ολίγα,

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========