Apantisi ston k. Stoili kai sti lista sas.

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Mon Mar 15 17:38:35 EET 2004

Ηθελα να ήξερα...

1) έγινε ένα λάθος από τον Στοϊλη αρχικά (που θα μπορουσε να γινει και
από τον οποιοδηποτε, δεν έχει σημασία ποιος το έκανε..

2) η δημοσιογράφος τσαντίστηκε με το δικιο της και εγώ έτσι θα έκανα

3) Απάντηση πολυ όμορφη του Γεωργάτου

4) δεν μπορούμε (σαν σύλλογος να έχουμε μια ΕΠΙΣΗΜΗ απάντηση και να
κλείσουμε το θέμα όμορφα και καλά
παρά..

5) βγαινει ο Σιδηρουργός και λεει μερικά παιδιάστικα, ανούσια και
προσβλητικά μπλά μπλά.

6) έτσι και ήμουν δημοσιογράφος θα έλεγα πολυ απλά ότι έχω να κάνω με
μερικά παιδάκια φρικαρισμένα και κολλημένα (ή ακόμα χειρότερο τίποντα
script kiddies σαν και αυτά που κατακλύζουν τα newsgroups) και ούτε που
θα έδινα σημασία.

Δεν μπορεί το Δ.Σ. να πεί .. "βρε παιδιά ο σύλλογος θα απαντήσει έτσι
λέγοντας "αυτό και αυτό" επίσημα και ωραία. συμφωνείτε ή όχι?" Αφού
οριστεί η επίσημη απαντηση απαντάμε και τελείωσε.

Δεν μπορεί να βγαίνει το κάθε μέλος του συλλογου και να λεει οτι θέλει.
Τόσο δύσκολο ειναι να υπάρχει μια στοιχειώδης πολιτική ?? Φανταστείτε
μια ποδοσφαιρική ομάδα που ο καθε παίχτης παίζει οπως του αρέσει !!!!

Αν μετά από όλα αυτά δυσφημιστούμε και δεν μας πάρει κανένας στα σοβαρά
εμένα τουλάχιστον δεν θα μοη κανει εντύπωση..

Φιλικά
Γιάννης