Apantisi ston k. Stoili kai sti lista sas.

Sidirourgos Lefteris lsidir at ics.forth.gr
Mon Mar 15 17:18:44 EET 2004

Oti eixa na pw to eipa :) Apla, na pw 3ana (pou oses fores kai an to
eipa esy mallon den to katalabes, giati arage? poios einai o blakas?)
oti ekfrazw mono tis apopseis mou kai oxi toy syllogoy. Ayto allwste
kanoyme oloi edw. Otan ekfrazei mia 8esh o syllogos to ekfrazei epishma
kai fernei thn ypografh toy syllogoy, ola ta alla keimena kai mail poy
stelnontai apo to prwsopiko mou mailbox(!!!) ekfrazoun mono emene... gke
gke??? h' adynateis na katalabeis kai aplous kanones eley8erias ekfrashs?