Apantisi ston k. Stoili kai sti lista sas.

lambrini at dolnet.gr lambrini at dolnet.gr
Fri Mar 12 21:27:42 EET 2004

Αγαπητέ κύρε Στοίλη,
Βρήκα το παρακάτω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μήνυμα στη λίστα του hellug και παρακαλώ να
ζητήσετε αμέσως και δημόσια συγνώμη, να αποκαταστήσετε τα γεγονότα, όπως επίσης
να δημοσιεύσετε την παρούσα επιστολή μου.
Το δημοσιογραφικό μου ενδιαφέρον για θέματα γύρω από την κοινότητα χρηστών Linux
σε καμμία περίπτωση δεν συνιστά υπόσχεση υποκειμενικής δημοσιογραφικής κάλυψης
υπέρ του Linux και των χρηστών του. Θεωρώ τη φράση "και ίσως υποκειμενικά υπέρ
μας, γιατί όχι;" ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ και πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ
πώς καταλήξατε σε αυτό το συμπέρασμα.
Αν ασχολείστε ή πρόκειται να ασχοληθείτε με την ενημέρωση των δημοσιογράφων,
οφείλετε κατ' αρχάς να γνωρίζετε ότι βασική αρχή στη δημοσιογραφική έρευνα είναι
η επικοινωνία με πολλούς και διαφορετικούς φορείς και η αντικειμενική παρουσίαση
των θεμάτων. Προφανώς δεν μπορείτε να αντιληφθείτε ότι δουλειά μου είναι να μιλώ
με όλες τις εταιρείες και τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στην αγορά της
πληροφορικής, αναζητώντας ενδιαφέροντα θέματα και πραγματικά δεν καταλαβαίνω πώς
είναι δυνατόν αυτή η δήλωση εκ μέρους μου γίνεται αντιληπτή ως "ενδεχομένω
ς υποκειμενική στάση".
Η συγκεκριμένη αναφορά σας με προσβάλλει και θίγει την επαγγελματική μου
αξιοπιστία και ακεραιότητα. Με την επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματός μου,
περιμένω τουλάχιστον τη συγνώμη σας και την αποκατάσταση της αλήθειας.

Λαμπρινή Σταμάτη,
Επιστημονικός Συντάκτης, εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ"

Ηλεκτρονική ψηφοφορία και άλλα...
Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Feb 11 18:00:43 EET 2004