linux magaz - Ελληνική αγορά

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Sat Feb 21 16:28:20 EET 2004

When the date was Thursday 19 February 2004 14:40, "Μπαλάσκας Ευάγγελος
(Balaskas Euaggelos)" wrote:

[σνιπ περιγραφή περιοδικού κλπ κλπ]

> Θα ήθελα την γνώμη σας εάν το έχετε διαβάσει και ακόμα εάν πιστεύεται
> ότι ως σύλλογος μπορούμε να κάνουμε μία τέτοια ενέργεια και εμείς.

Δεν το έχω διαβάσει, αλλά από τη περιγραφή σου φαίνεται να μη χάνω και τίποτα!
Δεν ξέρω τι θα μπορούσαμε να κάνουμε ως σύλλογος για ένα μεπορικό περιοδικό...
ειδικά τη στιγμή που έχουμε δικό μας ηλεκτρονικό περιοδικό το οποίο θα
μπορούσαμε να το προωθήσουμε και σαν έντυπο (αν υπήρχαν αρθρογράφοι).

> Γνωρίζω ότι έχουμε πρόβλημα στην συγγραφή των άρθρων αλλά ίσως εάν το
> συζητήσουμε καλύτερα να βρούμε κάποιες ιδέες και φυσικά κάποιες λύσεις
> πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Έχεις κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις να κάνεις;

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.