linux magaz - Ελληνική αγορά

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Thu Feb 19 14:40:57 EET 2004

Μου φέρανε να διαβάσω ένα ελληνικό περιοδικό για το Linux (νομίζω μόνο 1
κυκλοφορεί - για τυπικούς και μόνο λόγους δεν θα αναφέρω τίποτα
παραπάνω) το οποίο είχε 2 μόνο cd (7 ευρώ) της τελευταίας διανομής
(test) mandrake - ενώ είναι 3 τα cd και μάλιστα ΜΟΝΟ για test και
αναφορά των σφαλμάτων.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ΔΕΝ έμεινα ενθουσιασμένος καθόλου
διαβάζοντάς το. Μου το φέρανε για να του ρίξω μια ματιά και ακόμα και οι
απλοί χρήστες (όχι ότι εγώ είμαι καμία διάνοια - αντιθέτως μάλιστα)
είχανε αρκετά "παράπονα" από το περιοδικό. Υπάρχει η αναφορά των
διάφορων διανομών αλλά "ένιωθα" ότι δεν διαβάζω περιοδικό για το
λειτουργικό Linux.

Δεν μπορώ να πω όμως ότι το περιοδικό είναι για "πέταμα", είτε ότι το
κατακρίνω, αλλά παρουσιάζω κάποια παραδείγματα.

Εντολή    : umount
Περιγραφή : κάνει umount μία συσκευή.

Έλλειψη αναφοράς των συγγραφέων στο τέλος κάθε άρθρου.
Λείπει 1 cd από την διανομή που διανέμουν και δεν θα έπρεπε να διανέμουν
μία διανομή που είναι για test μόνο.
Σε κάθε άρθρο δεν γίνεται πλήρης κάλυψη αλλά μερική κάλυψη των θεμάτων.

Θα ήθελα την γνώμη σας εάν το έχετε διαβάσει και ακόμα εάν πιστεύεται
ότι ως σύλλογος μπορούμε να κάνουμε μία τέτοια ενέργεια και εμείς.

Γνωρίζω ότι έχουμε πρόβλημα στην συγγραφή των άρθρων αλλά ίσως εάν το
συζητήσουμε καλύτερα να βρούμε κάποιες ιδέες και φυσικά κάποιες λύσεις
πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.