Syndromes

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Feb 15 03:19:18 EET 2004

* "gkourtis at freemail.gr" <gkourtis at freemail.gr> [2004-02-14 15:51]:
> Νομίζω ότι οι συνδρομιτική πολιτική
> πρέπει να είναι λίγο ευέλικτη

Σχετικά με αυτό, προτιμώ να υπάρχει μια χαμηλή βασική συνδρομή για όλους
και όποιος θέλει προσφέρει περισσότερα. Παρεμπιπτόντως, κάποια στιγμή
πρέπει να ανανεωθεί και η σελίδα του συλλόγου που αναφέρονται οι
χορηγοί. Απ' όσο κατάλαβα, αυτό θα γίνει στο νεο site που ετοιμάζεται.

> Δυστυχώς την ημέρα της πίττας ήμουν "διασωληνομένος" στο νοσοκομείο
> και έτσι έχω χάσει πολλά επεισόδια.

Ελπίζω τώρα να είσαι καλύτερα! Περαστικά.

> Πάντως νομίζω ότι το βασικό είναι ο σύλλογος να έχει μια έδρα, των
> 80τμ περίπου, και να μπορούν να συντιόνται εκεί τα μέλη, αλλά και να
> γίνονται δραστηριότητες ενημέρωσης και εκπαίδευσης του κοινού (με
[...]
> Επίσης θα μπορούσαν να υπάρχουν μηχανήματα στημένα και εξοπλισμός
> γενικά για χρήση από διάφορα μέλη για εκπαιδευτικούς και χρηστικούς
> λόγους.

Αυτά θέλουν αρκετή προσπάθεια και κόπο για να γίνουν - δε νομίζω ότι
έχουμε αποφασίσει ακόμα αν θέλουμε να κινηθούμε προς αυτή την
κατεύθυνση. Φυσικά θα μετρούσε θετικά αν υπήρχε κάτι τέτοιο, αλλά
ακόμα και με πληρωμή δε βλέπω να ενδιαφέρονται πολλοί για να τα
οργανώσουν (μπορεί να κάνω λάθος βέβαια - εγώ δεν ενδιαφέρομαι, οπότε
ίσως νομίζω ότι δεν ενδιαφέρονται κι άλλοι μόνο λόγω της δικής μου
διάθεσης).

> Θα έπρεπε να συζητηθεί ένα πρόγραμμα ενημέρωσης των επιχειρήσεων για
> την μετάβαση στο Λίνουξ ή σε λογισμικό ανοικτό όπως π.χ. το OpenOffice
> (έστω και σε πλατφόρμες Μ$) .

Ένα πρόβλημα είναι ότι οι επιχειρήσεις ζητούν κόσμο να τις υποστηρίξει
σε αυτή τη μετάβαση, και το ευρετήριο που θα φτιάχναμε για το θέμα αυτό
έχει καθυστερήσει - ίσως επειδή δεν το είχαμε προγραμματίσει ακριβώς και
είχαν γίνει μόνο διάφορες σκέψεις.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr