Syndromes

gkourtis at freemail.gr gkourtis at freemail.gr
Sat Feb 14 15:51:40 EET 2004

Νομίζω ότι οι συνδρομιτική πολιτική πρέπει να είναι λίγο ευέλικτη

Δηλαδή:

Συνδρομή για Άπορους (όσοι έχουν ταμείο απορίας) 3 Ευρώ. (δεν ξέρω
φυσικά πολλούς άπορους που να είναι Linuxόφιλοι αλλά ας υπάρχει η
πρόβλεψη).

Συνδρομή μαθητών: 10 Ευρώ

Κανονική συνδρομή: 15 Ευρώ

Συνδρομή υποστηρικτού: 30 Ευρώ

Συνδρομή μικρών επιχειρήσεων: 50 Ευρώ

Συνδρομές λοιπών επιχειρήσεων: 100 Ευρώ

Ο καθένας ξέρει τι μπορεί να δώσει και έτσι δεδομένου ότι η συνδρομή δεν
είναι υποχρεωτική αλλά εθελοντική μπορεί να εκτιμήσει τις δυνατότητές του.

Φυσικά, προϋπόθεση είναι να υπάρχει θετική αξιοποίηση των χρημάτων αυτών
και αυτό βέβαια είναι μια άλλη υπόθεση.

Δυστυχώς την ημέρα της πίττας ήμουν "διασωληνομένος" στο νοσοκομείο και
έτσι έχω χάσει πολλά επεισόδια.

Πάντως νομίζω ότι το βασικό είναι ο σύλλογος να έχει μια έδρα, των 80τμ
περίπου, και να μπορούν να συντιόνται εκεί τα μέλη, αλλά και να γίνονται
δραστηριότητες ενημέρωσης και εκπαίδευσης του κοινού (με κάποιο μικρό
έσοδο για τον σύλλογο).
Ο χώρος αυτός μπορεί να είναι φυσικά και σημείο συνεύρεσης για διάφορες
συνεργασίες πάσης φύσεως (μη εξαιρουμένων των εμπορικών).

Επίσης θα μπορούσαν να υπάρχουν μηχανήματα στημένα και εξοπλισμός γενικά
για χρήση από διάφορα μέλη για εκπαιδευτικούς και χρηστικούς λόγους.

Θα έπρεπε να συζητηθεί ένα πρόγραμμα ενημέρωσης των επιχειρήσεων για την
μετάβαση στο Λίνουξ ή σε λογισμικό ανοικτό όπως π.χ. το OpenOffice (έστω
και σε πλατφόρμες Μ$) .

Γιώργος Κούρτης
gkourtis at freemail.gr