Μια ιδέα για το MAGAZ

Marios Geo marios_hellas_23 at yahoo.gr
Fri Feb 6 20:01:02 EET 2004

Παιδιά, μια και από ότι έχω καταλάβει, το πρόβλημα με το MAGAZ, είναι ότι δεν
στέλνει κανείς άρθρα, γιατί δεν αλλάζετε την μορφή του λίγο? Δηλαδή 8α
πρότεινα, α) Η συνεργασία με κάποιο ξένο online περιοδικό, όπου θα γίνεται
μετάφραση στα ελληνικά β) αν συνεργασία με περιοδικό αποκλείεται, τότε
κάποιος έμπειρος να αναλαμβάνει να βρίσκει άρθρα που θα ενδιέφεραν τους
χρήστες, όχι απαραίτητα από περιοδικά, και να γίνεται μετάφραση.
Ποιοι θα κάνουν μετάφραση? Φαντάζομαι πολλοί. Ένας από αυτούς θα είμαι και εγώ
(μια και δεν ξέρω-μπορώ να γράψω άρθρο από μόνος).
Α και κάτι ακόμα, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο να αναφέρεστε σε άρθρα που
ενδιαφέρουν τους άπειρους χρήστες, και να είναι του τύπου --Στήστε ένα MAIL
SERVER σε SUSE-- ΙP FORWARD σε FEDORA -- UPDATE KDE κτλ, όπου θα γίνεται
σαφής χρήση των εργαλείων μιας διανομής, τα οποία βοηθούν πολύ χρήστες
άπειρους σαν και εμένα