Προτεινόμενο δελτίο τύπου, v2

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Feb 6 14:08:22 EET 2004

Apollon Koutlides wrote:
> Η μορφή του δελτίου τύπου είναι λίγο "παράτυπη", με την έννοια ότι δε
> συνηθίζεται να δίνονται URL references με αυτό τον τρόπο. Προτείνω την
> διαμόρφωσή του στο περίπου έτσι:

Σκοπεύω να προσθέσω ένα link στο τέλος, όπου θα δίνει διεύθυνση για το
site του συλλόγου, όπου θα υπάρχει η HTML μορφή του, ώστε να
παραλείψουμε τις παραπομπές στο δελτίο τύπου.

> (απ' όσο γνωρίζω η δημοσίευση της αλληλογραφίας είναι προβληματική
> υπόθεση, ενώ το quoting εν προκειμένω είναι θεμιτό)

Τι εννοείς προβληματική; Πάντως, όταν επικοινώνησα με την IDC, τους
ενημέρωσα εκ των προτέρων ότι θα δημοσιεύσω την απάντησή τους.

> Κατ' αρχήν είναι "Ο" σύλλογος :)

Καλά ντε...

> Νομίζω πως είναι σκόπιμο το κείμενο να αποσταλεί τόσο στην εφημερίδα
> (συνοδευόμενο από ένα cover letter που να ζητά την δημοσίευσή του) όσο
> και στον κ. Τσάγκο, που είναι εμπλεκόμενο μέρος.

Ναι, το ίδιο μου πρότεινε και ο νομικός σύμβουλος.

- Γιάννης Στοΐλης