Προτεινόμενο δελτίο τύπου, v2

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Fri Feb 6 12:38:26 EET 2004

Η μορφή του δελτίου τύπου είναι λίγο "παράτυπη", με την έννοια ότι δε
συνηθίζεται να δίνονται URL references με αυτό τον τρόπο. Προτείνω την
διαμόρφωσή του στο περίπου έτσι:

> με σαφή επιχειρήματα, καθώς επίσης και με συγκεκριμένες παραπομπές
> αυτών στο Internet.

Παρέμβαση στη διατύπωση:
"με συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα επιχειρήματα."

> Ο σύλλογος επικοινώνησε με την IDC αμέσως μετά την δημοσίευση του
> άρθρου, με σκοπό την επαλήθευση της ύπαρξης της εν λόγω έρευνας. Η
> απάντηση που έλαβε ήταν ότι η IDC ουδέποτε πραγματοποίησε έρευνα που
> να υποστηρίζει τις θέσεις του κ. Τσάγκου, ούτε ότι πιστεύουν ότι
> αληθεύουν αυτά που λέει.

"Ο σύλλογος επικοινώνησε με την IDC αμέσως μετά την δημοσίευση του
άρθρου, με σκοπό την επαλήθευση της ύπαρξης της εν λόγω έρευνας. Για την
IDC απάντησε ο κύριος Shirer, υπεύθυνος επικοινωνίας της εταιριίας, ο
οποίος και διέψευσε κατηγορηματικά την ύπαρξη τέτοιας έρευνας: 'IDC has
not produced any research that supports the claims made by Mr. Tsagkos,
nor do we believe his claims to be true.' (σε μετάφραση: Η IDC δεν έχει
πραγματοποιήσει καμμία έρευνα που να στηρίζει τις αιτιάσεις του κ.
Τσάγκου, ούτε και πιστεύουμε ότι οι αιτιάσεις του είναι αληθείς.)"

(απ' όσο γνωρίζω η δημοσίευση της αλληλογραφίας είναι προβληματική
υπόθεση, ενώ το quoting εν προκειμένω είναι θεμιτό)

> Η RedHat  αποφάσισε να επικεντρωθεί στην ειδική έκδοσή της διανομής
> της που προορίζεται για μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ παρέδωσε την μικρή
> της διανομή στην κοινότητα του ανοιχτού λογισμικού για περαιτέρω
> ανάπτυξη.[4]

"Η RedHat  αποφάσισε να επικεντρωθεί στην ειδική έκδοσή της διανομής της
που προορίζεται για μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ παρέδωσε την μικρή της
διανομή στην κοινότητα του ανοιχτού λογισμικού για περαιτέρω ανάπτυξη,
όπως αποσαφηνίζεται στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας
(http://www.redhat.com/about/presscenter/2003/press_fedora.html)"

"πρόσφατα τo Free Software Foundation Europe (http://www.fsfeurope.org)

(http://www.fsfeurope.org/projects/fla/fla.en.html), μια άδεια"

>     Τα προηγούμενα κάθιστούν σαφές πως τα επιχειρήματα του κ. Τσάγκου
> απέχουν από την πραγματική κατάσταση, και η σύλλογός μας επιζητά την
> αποκατάσταση της αλήθειας.

Κατ' αρχήν είναι "Ο" σύλλογος :)

Επίσης, εδώ έχω να προτείνω μία διπλωματικότερη διατύπωση:
"Πιστεύουμε ότι με τα ανωτέρω καθίσταται σαφές ότι οι δηλώσεις του κ.
Τσάγκου απέχουν από την πραγματικότητα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι τα
λάθη του κ. Τσάγκου οφείλονται σε ελλιπή ή εσφαλμένη πληροφόρηση, και
ότι τα στοιχεία που παραθέτουμε θα βοηθήσουν τόσο τον ίδιο όσο και το
κοινό να διαμορφώσει μία ορθότερη και πιο ξεκάθαρη εικόνα για την
σύγχρονη πραγματικότητα του κόσμου του ελεύθερου λογισμικού, που εδώ και
20 χρόνια συμβάλλει στην ανάπτυξη της βιομηχανίας της πληροφορικής."

>     Το παρόν δελτίο τύπου συνυπογράφει η Ένωση Ελλήνων Χρηστών
> Internet[7].

"Το παρόν συνυπογράφει η Ένωση Ελλήνων Χρηστών Internet (ΕΕΧΙ -
http://www.eexi.gr).

Για την ΕΧΦΛΕ

Μήτσος Κίτσου   Λίνους Τόρβαλντς (κλπ)
(υπογραφές)

Για την ΕΕΧΙ

Μπλα Μπλα
(υπογραφές)"

Νομίζω πως είναι σκόπιμο το κείμενο να αποσταλεί τόσο στην εφημερίδα
(συνοδευόμενο από ένα cover letter που να ζητά την δημοσίευσή του) όσο
και στον κ. Τσάγκο, που είναι εμπλεκόμενο μέρος.

Απόλλων