Αποδελτίωση

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Tue Feb 3 23:43:10 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:
<snip>

> Ναυτεμπορική: Συνέντευξη του κ. Τσάγκου, ΔΣ της Microsoft Hellas.
> Ένα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αρθρο, που είναι ότι πιο ντροπιαστικό έχω διαβάσει ποτέ
> στην ζωή μου. Δημοσίως λέει ότι(κατά λέξη) "Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα
> της IDC, τα Windows είναι το λιγότερο ευάλωτο λειτουργικό σύστημα στον
> τομέα της ασφάλειας. Η έρευνα αναδεικνείει υπερδιπλάσιο(!!!) αριθμών ιών
> για Linux από ότι για Windows". Μετά στο άρθρο αναφέρει ότι η redhat
> σταμάτησε το redhat.

Με λίγα λόγια ψεύδεται ασυστόλως και παραπληροφορεί. Επιπλέον, δυσφημεί. Λέει
ότι στο free software δεν υπάρχει προστασία πνευματικών δικαιωμάτων. Θα του
απαντήσουμε ως σύλλογος; Προτείνω ακόμα και αν υπάρξει επίσημη απάντηση του
συλλόγου να στείλουμε και προσωπικά e-mail στον δημοσιογράφο, με συγκεκριμένα
στοιχεία (πολύ εύκολο να βρεθούν). Δεν πρέπει να περάσει έτσι αυτό...

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========