Αποδελτίωση

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Feb 3 19:32:30 EET 2004

Κυριακή, 25/01/2004
http://lists.hellug.gr/pipermail/apodeltiosi/attachments/20040126/8eb3759c/25-01-2004_1-0001.pdf
Κέρδος: Έλληνες προγραμματιστές διεθνούς φήμης. Συνέντευξη του κ.
Μαυρογιαννόπουλου, προγραμματιστή του GNU TLS project.

Κυριακή, 01/02/2004
http://lists.hellug.gr/pipermail/apodeltiosi/attachments/20040131/666610ac/31-01-2004_2-0001.pdf
Computer για όλους: Οδηγός για εγκατάσταση του Mandrake βήμα-βήμα

Δευτέρα, 26/01/2004
http://lists.hellug.gr/pipermail/apodeltiosi/attachments/20040126/7c291593/26-01-2004_1-0001.pdf
Ναυτεμπορική: Συνέντευξη του κ. Τσάγκου, ΔΣ της Microsoft Hellas.
Ένα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αρθρο, που είναι ότι πιο ντροπιαστικό έχω διαβάσει ποτέ
στην ζωή μου. Δημοσίως λέει ότι(κατά λέξη) "Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα
της IDC, τα Windows είναι το λιγότερο ευάλωτο λειτουργικό σύστημα στον
τομέα της ασφάλειας. Η έρευνα αναδεικνείει υπερδιπλάσιο(!!!) αριθμών ιών
για Linux από ότι για Windows". Μετά στο άρθρο αναφέρει ότι η redhat
σταμάτησε το redhat.