Κοπή πίτας HELLUG 2004 και ανακοινώσεις...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Feb 3 12:50:46 EET 2004

Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos) wrote:
> Γνώμη μου είναι να μην κοιτάξουμε για κάτι προσωρινό σε επίπεδο
> επαγγελματικής έδρας.
> Πιστεύω (δική μου άποψη και γνώμη) ότι χρειαζόμαστε έναν δικό μας χώρο
> ως επαγγελματική έδρα.
>
> Γιατί εάν έχουμε ως έδρα κάπου αλλού - πολύ εύκολα αύριο - μεθαύριο
> μπορούν να μας ζητήσουν τον χώρο πίσω.
> Και συγκεκριμένα εάν φτάσουμε σε ένα σημείο ώστε να μπορούμε να
> γεμίζουμε το ταμείο του συλλόγου με
> κάποια χρήματα - γιατί όχι, μην μας ζητήσουν κάποια χρήματα και αυτοί .
> ΔΕΝ σκέφτομαι άσχημα - απλά κοιτάζω μήπως (μήπως) έρθουνε τα πράγματα
> [...]

Υπολογίσαμε ότι θέλουμε γύρω στα 300 ευρώ, ίσως και λίγο λιγότερο, για
τα έξοδα δικής μας πραγματικής έδρας. Κάνε το πολλαπλασιασμό για τον
χρόνο, και θα δεις ότι είναι πολλά λεφτά για το σημερινό μέγεθος του
συλλόγου. Δεν μετράω τυχόν έπιπλα που θέλουμε να μπουν, αν δεν βρεθούν
από αλλού.
Η λύση είναι μια ραγδαία αύξηση της συνδρομής, ή μια μικρή αύξηση
παράλληλα με μια οικονομική συμμετοχή όλων για να περάσουμε τον πρώτο
χρόνο. Είναι καλή ιδέα να αναζητήσουμε χορηγούς, αλλά όπως επεσήμανε
κάποιος στην κοπή της πίτας, ο σύλλογος δεν πρέπει να εξαρτιέται από
εταιρείες για την επιβίοσή του. Αν κάποιος μας πληρώνει το ενοίκιο,
μπορεί να μας αφήσει εύκολα στα κρύα του λουτρού.
Λέω να επικοινωνήσουμε με Oracle, HP και IBM(αυτές οι μεγάλες εταιρείες
μου έρχονται στο μυαλό τώρα) για ένα οικονομικό βοήθημα. Τι λέτε για
αυτό; Αν τους πείσουμε ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι αξιόλογο, ίσως
ενδιαφερθούν...

> Δεν θα ήταν καλύτερο να έχουμε έναν δικό μας προσωπικό χώρο όπου θα
> μπορούμε να κάνουμε και τις συναντήσεις μας
> (για εμένα λογικό 2 φορές το μήνα τουλάχιστον) και τις συζητήσεις μας.

Είμαστε πολλά άτομα για να νοικιάσουμε χώρο που να μας χωράει όλους...

> Υ.Γ. Μήπως να αλλάξουμε όνομα, να το κάνουμε Φοίνικας

Ε;

- Γιάννης Στοΐλης