Κοπή πίτας HELLUG 2004 και ανακοινώσεις...

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Tue Feb 3 12:06:28 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:

> Ας ασχοληθούμε τώρα με τα πρακτικά μέρη του συλλόγου. Όλα τα παραπάνω
> θα τα πούμε πιο αναλύτικα στο μέλλον. Χρειαζόμαστε μια έδρα. Η ένωση
> κρητών φοιτητών προσφέρθηκε για έδρα, αλλά όχι για χώρο συνάντησης. Η
> ΕΕΧΙ προσφέρθηκε για χώρο. Να το προχωρήσουμε έτσι; Αν όχι, πάμε για
> ενοίκιο. Για αρχή τουλάχιστον δεν το προτείνω... Τι λέτε εσείς;
>

> - Γιάννης Στοΐλης

Γνώμη μου είναι να μην κοιτάξουμε για κάτι προσωρινό σε επίπεδο
επαγγελματικής έδρας.
Πιστεύω (δική μου άποψη και γνώμη) ότι χρειαζόμαστε έναν δικό μας χώρο
ως επαγγελματική έδρα.

Γιατί εάν έχουμε ως έδρα κάπου αλλού - πολύ εύκολα αύριο - μεθαύριο
μπορούν να μας ζητήσουν τον χώρο πίσω.
Και συγκεκριμένα εάν φτάσουμε σε ένα σημείο ώστε να μπορούμε να
γεμίζουμε το ταμείο του συλλόγου με
κάποια χρήματα - γιατί όχι, μην μας ζητήσουν κάποια χρήματα και αυτοί .
ΔΕΝ σκέφτομαι άσχημα - απλά κοιτάζω μήπως (μήπως) έρθουνε τα πράγματα
άσχημα.

Δεν θα ήταν καλύτερο να έχουμε έναν δικό μας προσωπικό χώρο όπου θα
μπορούμε να κάνουμε και τις συναντήσεις μας
(για εμένα λογικό 2 φορές το μήνα τουλάχιστον) και τις συζητήσεις μας.

Ξέρω ότι ίσως είναι δύσκολο ΑΛΛΑ εάν θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν
σύλλογο με κάποιο επίπεδο και κύρος
θα πρέπει να μπορούμε να καλύπτουμε τις ανάγκες μας πρώτα.

Υ.Γ. Μήπως να αλλάξουμε όνομα, να το κάνουμε Φοίνικας