Κοπή πίτας συλλόγου

V13 v13 at priest.com
Sat Jan 24 17:00:18 EET 2004

On Friday 23 January 2004 14:10, Giannis Stoilis wrote:

> - Έχουμε λεφτά.
> - Δεν ξοδεύουμε λεφτά για τίποτα, οπότε γιατί να κάθονται;
> - Πρέπει να ξεφύγουμε επιτέλους από την προχειρότητα του στυλ
> καφετέρια-σαντουιτσάδικο. Πως να μαζέψουμε περισσότερο κόσμο, όταν
> παραμένομε απλά μια φοιτιτική παρέα;

Edo diafono ligo...
Ti akribos kosmo theleis na mazepseis? Stin kopi tis pitas tha ton mazepseis ?

AFAIK linuxades kai genikotera computerades den ta pane kai toso kala me tetia
panigiria... Psilo-episimes katastaseis xreiazontai otan apeythinesai se
atoma poy entyposiazontai apo aytes (p.x. dimosiografoys/arthrografoys) opoy
kai o skopos prepei na einai h enhmerosi kai o entyposiasmos alla oxi h koph
pitas...

An tora theloyme na fanei mia fotografia se kapoia efhmerida tote mporoyme na
kanoyme 2-3 psilo-montaz :) kai na steiloyme fotografies stis efimerides oi
opoies na dixnoyn tin koph ths pitas na ginetai pano stoys didimoys pirgoys
tin ora poy pernaei to 2o aeroplano kai to floyri na peytei ston tux...

> - Γιάννης Στοΐλης
<<V13>>