Κοπή πίτας συλλόγου

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Fri Jan 23 14:55:42 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:

> - Έχουμε λεφτά.
> - Δεν ξοδεύουμε λεφτά για τίποτα, οπότε γιατί να κάθονται;
> - Πρέπει να ξεφύγουμε επιτέλους από την προχειρότητα του στυλ
> καφετέρια-σαντουιτσάδικο. Πως να μαζέψουμε περισσότερο κόσμο, όταν
> παραμένομε απλά μια φοιτιτική παρέα;
>
> Τέλος, θα ήθελα να καλέσω σε αυτήν την συνάντηση οποιονδήποτε
> ενδιαφέρετε για την πορεία του Linux στην χώρα, και θέλει να συμμετάσχει
> με οποιοδήποτε τρόπο. Το ότι μερικοί από εμάς είμαστε εκτός Αθήνα θα
> πρέπει να το παραβλέψουμε. Εγώ θα κατέβω Αθήνα και καλά θα κάνετε, αν
> [...]

Να πω και εγώ την γνώμη μου για το όλο θέμα...
Κατ' αρχήν κάθε φορά γίνονται σοβαρές συζητήσεις στις συναντήσεις.
Δεν έχει σημασία αν είμαστε στο δρόμο ή στο Hilton.
Δεν έχω πρόβλημα να πάμε στο ξενοδοχείο για κοπή πίτας. Μια αλλαγή θα
είναι καλή. Αλλά από την άλλη δεν υπάρχει (νομίζω) δεύτερη γνώμη -
πρόταση για κάπου αλλού.

Αλλά..
Το βασικό είναι να μαζευτούν άτομα. Αν είναι να μαζευτούμε 5 - 6 άτομα
τότε δεν έχει μεγάλο νόημα. Αλλά αν μαζευτούμε γύρω ή ακόμα καλυτερα
πάνω από 20 άτομα είναι καλό να υπάρχει αλλαγή.
Μπορούμε να δηλώσουν - έτσι άτυπα - συμμετοχή κάποια από τα μέλη.
Εγώ προσωπικά το πιθανότερο είναι ότι θα έρθω.