Κοπή πίτας συλλόγου

Dimitris M. stud1134 at di.uoa.gr
Sat Jan 24 05:12:54 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:

> Καταρχήν, καλύτερα να κρατήσεις αυτά που έχεις να πεις για την
> συνάντηση. Δεν μπορούμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση μέσω mailing list.

Η δική μου προσωπική εμπειρία μου λέει το ακριβώς αντίθετο. Οι
συζητήσεις συλλογικοτήτων γίνονται πιο αποδοτικά μέσω mailing lists για
πολλους λόγους που δεν είναι της παρούσης να αναλύσουμε.

> Το χέρι το βάζουμε στην τσέπη επειδή δεν έχουμε αρκετά μέλη. Θα σας πω
> του λόγους από κοντά.

Γιατί δεν έχετε αρκετά μέλη? Επειδή δεν συχνάζετε στο Grand Bretagne? ;-P

> Όπως είπα, η έννοια της καφετέριας θέλω να φύγει από τον σύλλογο. Μπορεί;

> Βασικά, ναι. Πολύ θα σε χαλούσε; Και αν καλούσαμε και μερικούς
> δημοσιογράφους, τόσο άσχημο θα ήταν;

Και ποια θα ήταν η είδηση για τους δημοσιογράφους? Ένα αδιάφορο
αυτοαναφορικό γεγονός μιας ένωσης χρηστών ενός λειτουργικού συστήματος?
Πόσο μάλλον εν μέσω προεκλογικής περιόδου.

Αν υπάρχουν χρήματα και ενέργεια πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολλά
δημιουργικά πράγματα που θα μπορούσε να οργανώσει η hellug και να τα
φέρει εις πέρας  με την βοήθεια της υπόλοιπης κοινότητας του Free/Open
Source Software και τα οποία θα έχουν μεγαλύτερο κοινωνικό αντίκτυπο

> Έχω πρόβλημα να κάνουμε άλλη μια συνάντηση πρόχειρη.

Σίγουρα η καφετέρια δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Υπάρχουν όμως
αυτοδιαχειριζόμενοι χώροι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μη
εμπορευματικές εκδηλώσεις, μαζέματα, συζητήσεις, παρουσιάσεις, workshops
και στους οποίους στεγάζονται ομάδες συγγενείς με το free-software
κίνημα (π.χ. Indymedia στο αυτόνομο στέκι). Αν υπάρχει η αντίστοιχη
βούληση μπορώ να μεσολαβήσω και να βοηθήσω να οργανωθούν.

Αλλά ακόμη και να μην θέλετε πάρε δώσε με "τρομοκράτες" υπάρχουν και
σχολές που μπορούν να παράξουν τέτοιες δυνατότητες αν πιέσουν κάποιοι
φοιτητές. Η πληροφορική του παν. Αθηνών είναι πολύ κυριλέ π.χ. και ότι
σχετικό οργανωθεί εκεί θα έχει μεγάλη συμμετοχή.

> Κανέναν δεν πιάνουμε από το αυτί, ούτε πρόκειτε να παρακαλέσουμε
> κανέναν. Όποιος δεν θέλει, μην σώσει και έρθει ποτέ.

Δεν νομίζω ότι ζήτησε κανείς να τον παρακαλέσετε. Και η λογική
"εμείς"-"εσείς" δεν νομίζω ότι ταιριάζει σε συλλογικότητες ή χώρους
ατόμων με κάποιους κοινούς στόχους. Αν θέλουμε να είμαστε
αποτελεσματικοί σαν κίνημα πρέπει να δουλέψουμε συλλογικά και ανοιχτά, ο
καθένας με τις δυνάμεις του.

Δεν θέλω να προκαλέσω flame, εξάλλου δεν πολυδικαιούμαι να παρεμβαίνω
αφού ποτέ δεν ασχολήθηκα με τον Hellug. Απλά καταθέτω μια καλοπροαίρετη
επιφανειακή κριτική και μια προσφορά βοήθειας για ένα ζήτημα που με
ενδιαφέρει σε διαφορετικό επίπεδο απ'ότι το διαχειρίζεται ο Hellug (αν
και δεν έχω καμία ένσταση ως προς το http://www.hellug.gr/hellug/skopos.php)