Κοπή πίτας συλλόγου

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Jan 24 03:20:48 EET 2004

On Friday 23 January 2004 20:10, Giannis Stoilis wrote:
> Καταρχήν, καλύτερα να κρατήσεις αυτά που έχεις να πεις για την
> συνάντηση. Δεν μπορούμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση μέσω mailing list.

Περίμενε, γιατί σε όλο το e-mail είσαι ολίγον ισοπεδωτικός.

Τί σε χαλάει να κάνουμε σοβαρή συζήτηση μέσω mailing-list ?
Ναι, συμφωνώ ότι από κοντά είναι αλλιώς, αλλά τόσα χρόνια στηρίζουμε την
επικοινωνία μας στο Internet. Για να το πώ διαφορετικά, αν δεν υπήρχε το
Internet ίσως να μην υπήρχε και ο σύλλογος.

Επομένως, μάλλον θα ήταν καλύτερο να δώσετε βάση στις λίστες και να
δούμε πως μπορούμε να επαναφέρουμε τις σοβαρές συζητήσεις εδώ σε
καθημερινή βάση. Όπως επίσης καλό και θεμιτό είναι να αρχίσουν να
γίνονται και πάλι τακτικές συναντήσεις (π.χ. τουλάχιστον κάθε μήνα).

> Το χέρι το βάζουμε στην τσέπη επειδή δεν έχουμε αρκετά μέλη. Θα σας
> πω του λόγους από κοντά.

Όχι, αν έχεις κάτι να πείς, μπορείς να ξεκινήσεις να το λές και από εδώ.

Διότι αρκετά μέλη έχουμε. Αρκετά *ενεργά* μέλη είναι αυτό που λείπει.

> Όπως είπα, η έννοια της καφετέριας θέλω να φύγει από τον σύλλογο.
> Μπορεί;

Μπορεί εσύ να θέλεις διάφορα, αλλά δεν ξέρω αν συμφωνούν και οι
υπόλοιποι. Δεν υπάρχει πουθενά η έννοια της καφετέριας. Αν ο σύλλογος
πάψει να συναντιέται σε καφετέρια, δεν σημαίνει ότι σοβάρεψε κιόλας.
Η σοβαρότητα μετριέται σε έργα.

> Βασικά, ναι. Πολύ θα σε χαλούσε;

Εμένα ναι. Το να αποφασίσουμε ξαφνικά να το παίξουμε κυριλλάτοι
αναμεταξύ μας, δεν βλέπω ποιό πρόβλημα ακριβώς λύνει.

>Και αν καλούσαμε και μερικούς
> δημοσιογράφους, τόσο άσχημο θα ήταν;

Εξαρτάται τί είδους δημοσιογράφους και ποιούς.
Βασικά, και να τους καλέσουμε δεν νομίζω ότι ο σύλλογος είναι σε θέση να
τους δώσει υλικό. Για να μην πούμε ότι το πιό πιθανό είναι να φύγουν
τρέχοντας.

> Έχω πρόβλημα να κάνουμε άλλη μια συνάντηση πρόχειρη.

"άλλη μια".

Έχεις να αναφέρεις πολλά παραδείγματα πρόχειρων συναντήσεων στα οποία
σε χάλασε η όλη φάση ?

> Κανέναν δεν πιάνουμε από το αυτί, ούτε πρόκειτε να παρακαλέσουμε
> κανέναν.

φάσκεις

>  Όποιος δεν θέλει, μην σώσει και έρθει ποτέ.

και αντιφάσκεις.

Το "μη σώσει και έρθει ποτέ", πάντως, δεν ταιριάζει με το στύλ, την
αισθητική και τη χλιδή του Great Britain.

Γιατί όπως ίσως θα ξέρεις, τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους
κώλους :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering