(no subject)

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Sep 12 12:01:17 EEST 2003

-------- Original Message --------
Subject: Re: Ελληνικό_knoppix..
Date: Fri, 12 Sep 2003 01:44:15 -0700 (PDT)
From: Nick Niktaris <niktarin at yahoo.com>
To: Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr>
CC: board at hellug.gr

--- Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> wrote:
> Καλημέρα σας,
> Ίσως να είδατε στην mailing list του hellug, αν
> είστε γραμμένος, ότι
> σκεφτόμαστε να μοιράσουμε το ελληνικό knoppix στην
> infosystem.
> Αυτό που θα ήθελα να σας ρωτήσω, είναι αν πιστεύετε
> ότι είναι έτοιμο για
> να μοιραστεί στην infosystem, ώστε να μην
> δημιουργήσει προβλήματα στον
> άπειρο χρήστη.
>
> - Γιάννης Στοΐλης

  Καλημέρα και σε σας,
Δυστυχώς δεν είδα τη συζήτηση που έγινε στο mailing
list στο Hellug, Είναι πολύ καλή η σκέψη να μοιράσετε
το ελληνικό knoppix  στην infosystem.
Για διάφορους λόγους:
1.	Γιατί είναι Live άρα δεν επηρεάζει ούτε κατά το
ελάχιστό το ήδη υπάρχον σύστημα
2.	Γιατί είναι 1 μόνο cd άρα είναι εύκολο στην διανομή

3.	Γιατί ξέροντας ο χρήστης ότι είναι live θα το βάλει
πιο εύκολα στο cd του  για να δει τι είναι αυτό το
πράγμα που λέγεται Linux
4.	Γιατί έχει πολύ καλή υποστήριξη ελληνικών, που
σημαίνει ότι θα το κάνει χρήση πάνω από μία φορά (
γιατί τι να το κάνεις το linux αν δεν γράφει ελληνικά;
Αφήστε που θα αποφευχθούν ερωτήσεις από διάφορους του
τύπου «καλά ούτε ελληνικά δεν γράφει;»)
Το cd που έχω κατασκευάσει δεν έχει σχεδόν καμία
διαφορά από το αρχικό Knoppix (εκτός από τα ελληνικά
φυσικά). Οπότε δεν τίθεται θέμα καλύτερου ή χειρότερου
από το αρχικό. To Knoppix δεν επηρεάζει ούτε κατά το
ελάχιστο το λειτουργικό που ήδη υπάρχει στον
υπολογιστή γιατί εκτός τον άλλων κάνει mount τους
δίσκους μόνο σε read-only κατάσταση που έχει σαν
συνέπεια να μην μπορεί να γίνει κάποιο λάθος, εκτός αν
ο ίδιος επιλέξει να το κάνει read-write με δεξί κλικ.
Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν ότι είναι πολύ δύσκολο να
προκαλέσει κάποιος πρόβλημα.
Ο χρήστης το μόνο που θα πρέπει να έχει κάνει είναι να
είναι bootable το cdrom του.
Στην ερώτησή σας ( για να μην σας κουράζω) για το αν
πιστεύω ότι είναι έτοιμο για να μοιραστεί στην
infosystem, ναι πιστεύω πώς είναι. Το συγκεκριμένο cd
έχει δοκιμαστεί από αρκετά άτομα χωρίς να μου
αναφέρουν κάποιο πρόβλημα. Επίσης έχει δοκιμαστεί και
από τα παιδία στο ellak χωρίς να μου  αναφέρουν κάποιο
σημαντικό πρόβλημα.
Φυσικά να πω ότι το Knoppix θεωρεί τον εαυτό του beta
έκδοση ( και πάντα έτσι θα είναι ) και κανένας δεν
μπορεί να εγγυηθεί για το παραμικρό.
Δυστυχώς δεν προλαβαίνουμε την επόμενή μου έκδοση που
θα είχε αρκετά νέα πράγματα όπως υποστήριξη για
ορισμένα softmodems νέο openoffice, ελληνικό mozilla
και όλα τα documentations που έχουν βγει τώρα
τελευταία στα ελληνικά για το mozilla το openoffice
και το Debian.
Θα με βρείτε σύμμαχό σας σε κάθε προσπάθεια που θα
κάνετε.
Επειδή δεν έχω τη δυνατότητα εγγραφής στις λίστες
μπορείτε να με κρατάτε ενήμερο για σχετικά θέματα (
εσείς και οποιοσδήποτε άλλος )με προσωπικά mail.

Φιλικά
Νίκος Νύκταρης