CD για infosystem

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Sep 11 14:06:37 EEST 2003

Καταρχήν δεν εξάπτομαι (προς Θεού !)

Και οκ στο επιχείρημα ότι πολλοί δεν έχουν γρήγορες γραμμές για να
κατεβάσουμε debian, slackware υπάρχει κάποιο δίκιο. Αν και νομίζω ότι
στην πράξη αυτοί που θα βάλουν debian / slackware ειναι στην πλειοψηφία
τους φοιτητές οι οποίοι έχουν γρήγορη δικτυακή προσβαση. Εν τούτοις cd
ας υπάρχουν (εστω και λίγα).

και βέβαια πρέπει να δώσουμε ένα user-friendly λειτουργικό.
Μην παραουσιάσουμε λοιπόν τα apt-get του Debian και να αναφέρουμε όρους
όπως unstable, stable κ.λπ. κ.λπ.

Ετσι και αλλιώς ο ψαγμένος χρήστης θα τα έχει ακούσει όλα αυτά και θα
ρωτήσει, να είστε σίγουροι για αυτό.

Επειδή ούτε και εμένα μου αρέσει να "προπαγανδίζει" ο σύλλογος υπέρ μιας
διανομής,ούτε να φαινεται ότι είναι "υπέρ" κάποιας και "κατά" κατά
κάποιας άλλης κ.λπ κ.λπ ας δώσουμε Knoppix και συμφωνώ απόλυτα να έχουν
όλες οι διανομές ένα "μερίδιο της πιτας".