Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Dec 11 12:24:00 EET 2003

Lefteris Dimitroulakis wrote:
> Αν το ζητούμενο είναι να γίνει δυνατό χτύπημα τότε
> κατά τη γνώμη μου πρέπει να γίνει διαχωρισμός.
> Παρακάτω ορισμένες ιδέες.
>
> 1. Δημόσιο και ευρύτερος δημόσιος τομέας.
> 2. Ιδιωτικός τομέας

Διαφωνώ ότι θα πρέπει να ασχοληθούμε έντονα με τον ιδιωτικό τομέα,
τουλάχιστον στην αρχή. Ας παιδέψουμε το δημόσιο, τώρα που έχουμε και
νομικό στήριγμα, και μετά μπορούμε άνετα να προχωρήσουμε και στον
ιδιωτικό. Τι λές;

>     Δημόσιο
>     α. Οι προδιαγραφές που τίθενται για την αγορά
>    υλικού ή υπηρεσιών είναι φωτογραφικές με σκοπό
>    να περιορίσουν τον ανταγωνισμό αποκλείοντας
>    ενοχλητικούς ανταγωνιστές.

Το θέμα αυτό, υπόψιν, ήδη το συζητάει το ΔΣ του συλλόγου με την ΕΠΕ. Θα
ενημερώσουμε τον σύλλογο όταν προχωρήσει η κίνηση αυτή.

>     β. Αναφορά σε αυτούς που εγκρίνουν τις σχετικές
>    δαπάνες. Αν υπάρχουν και ονόματα ακόμη καλύτερα.
>    Στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι απλώς αφελείς.
>    Στη χειρότερη .....

Που θα τα βρούμε αυτά τα στοιχεία; Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο...

>    γ.  Επειδή πολλές απ' αυτές τις υπηρεσίες χρησιμοποιούν
>    κοινοτικά χρήματα για ένα σωρό σκοπούς πρέπει
>    να καταγγελθούν σε κοινοτικά όργανα για την προώθηση
>    μονοπωλιακών καταστάσεων και πρακτικών.
>    Ένας καλός σύμμαχος για τη δουλειά αυτή ίσως είναι
>    το παράρτημα του FSF στην Ευρώπη.
>    Εκεί ίσως βρεθεί κι επιπλέον πληροφόρηση του τι
>    γίνεται σ' άλλες χώρες.

Δεν βρήκα στην σελίδα του fsf.org τίποτε σχετικά με κινητοποιήσεις που
αφορούν κρατικούς μηχανισμούς. Εκτός αν ξέρεις εσύ κάτι που εμείς δεν
ξέρουμε.

>    δ. Ειδικά για το θέμα της κωδικοποίησης των σελίδων
>    επικοινωνία με ΕΛΟΤ ώστε να εκμαιευτεί μιά
>    απάντηση που να υποστηρίζει το εθνικό πρότυπο.

Αν θυμάμαι καλά, κάποτε έγιναν κάτι κινήσεις, αλλά κανείς δεν απάντησε
ποτέ... Ας ξαναδοκιμάσουμε.

>        Ιδιωτικοί Οργανισμοί
>        Εδώ δεν έχουν εφαρμογή τα παραπάνω.
>        ε. Καταγγελία ότι δεν προάγουν τον ανταγωνισμό
>       της ελεύθερης αγοράς.
>       ζ. Πληροφόρησή τους για την «ασφάλεια» του
>       site τους.

Στου κουφού την πόρτα... Μιλάμε για τις ίδιες εταιρείες όπου ο web
designer είναι ο network administrator και ταυτόχρονα το παιδί για τους
καφέδες. Μην περιμένες να βρεις εκεί μέσα άτομα που να εκτιμούν και να
σέβονται την πληροφορική. ΟΚ, ας το δοκιμάσουμε, αλλά επιμένω ότι θα
πρέπει να το αφήσουμε για μετά. Ας επικεντρωθούμε στο δημόσιο για την ώρα.

>       η. Νομίζω ότι κι εδώ το FSF θα έχει κάποιες ιδέες.

Μπορούμε να βρούμε σε όλες χώρες τι έχει γίνει; Αν π.χ. έγινε κάτι
τέτοιο σε άλλη χώρα, ποιος το παρακίνηση; Μπορεί να μην είναι απαραίτητα
το FSF...

Οπότε, ας αρχίσουμε με την επιστολή. Μπορείς να γράψεις μια επιστολή;
Φαντάσου ότι αυτή η επιστολή θα σταλεί ΠΑΝΤΟΥ, οπότε να είναι επίσημη,
σοβαρή, τεκμηριωμένη. Στείλε προσχέδια, που θα μπορούμε να τα
σχολιάσουμε όλοι.

- Γιάννης Στοΐλης

ΥΓ: ΠΑΝΤΑ κοινοποίηση στην λίστα hellug at hellug.gr από εδώ και μπρος.