[Fwd: Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google]

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Nov 26 21:48:04 EET 2003

Thanos Kyritsis wrote:

>Όχι μήπως.
>_Σίγουρα_ θα καταφέρεις να αχρηστεύσεις το google με αυτόν τον τρόπο,
>οπότε my humble opinion είναι να μην πειραχτεί καν. Μια χαρά είναι
>έτσι.
>Καλά κάνει και δεν βρίσκει τίποτα όταν ψάχνεις για ΚΟΥΛΌΣ και κουλόσ από
>τη στιγμή που σε καμιά σελίδα κανείς δεν το έχει γράψει έτσι.

Σίγουρα; Το google search είναι case-insensitive, ΚΑΙ στα ελληνικά (ψάξε
για ΚυΡίΤσΗς) ωστόσο δεν "ξέρει" ότι το uppercase του "ς" είναι "Σ".
Αυτό από μόνο του είναι misimplementation κατά τη δική μου άποψη. IMO
πάντοτε, το punctation-insensitive δεν είναι παρά ένα extension στο
case-sensitive scenario. Δεν πιστεύω ότι αχρηστεύεται το google, αφού
μπορεί πάντα να εφαρμοστεί η ίδια στρατηγική με το case sensitivity
(exact matches go first). Εγώ προσωπικά θα ήθελα όταν ψάχνω για το
"ΚΟΥΛΟΣ" να βρω τα ίδια results που θα βρω με το "κουλος", έστω και αν
αυτό σημαίνει ότι θα συναντήσω και το "κουλοσ". Μου έχει χρειαστεί στο
παρελθόν να ψάξω για ΟΛΑ τα occurences κάποιας λέξης, και τα
επαναλαμβανόμενα queries μου θύμισαν κάποια textbooks συνδυαστικής :)

>Δηλαδή, καλά κάνει και τα διαφοροποιεί. Γιατί κάποιος επίτηδες μπορεί να
>έγραψε κάτι λανθασμένα στη σελίδα του. Έτσι όπως είναι τώρα το google,
>μπορείς να το βρείς αυτό το επίτηδες λάθος. Έτσι όπως λές εσύ δεν θα
>μπορείς.

Βλέπε ανωτέρω αναφορά ("exact matches first")

Απόψεις, πάντα, προσωπικές, όπως συνήθως, feel free to ignore.

Απόλλων