[Fwd: Απάντηση στην Νομική ερώτηση - Κέντρο Πληροφοριών Τύπου]

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Nov 24 23:11:41 EET 2003

On Monday 24 November 2003 13:02, Giannis Stoilis wrote:
> Προς τον listman παύλα webmaster: Να μπει στο robots.txt εξαίρεση για
> τα archive του apodeltiosi, ώστε μην τυχόν μας ανακαλύψουν από κανένα
> search. Από εκεί και πέρα, εγώ θα δίνω από εδώ μέσα link προς
> οτιδήποτε ενδιαφέρον

Done

Να το κάνω private (με username-password) καλύτερα ??
Πάλι έτσι όπως είναι τώρα, όποιος (εκτός από robot) θέλει το βλέπει.

Με prive θα μπορούμε/είτε να ελέγχετε ποιός θα έχει πρόσβαση και ποιός
όχι (θα σε κάνω admin της συγκεκριμένης λίστας με approval για τους
subscribers της).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering