[Fwd: Απάντηση στην Νομική ερώτηση - Κέντρο Πληροφοριών Τύπου]

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Nov 24 13:02:29 EET 2003

Ρώτησα την εταιρεία που μας κάνει την αποδελτίωση κατά πόσο έχουμε το
δικαίωμα να δημοσιεύουμε τα αποκόμματα που μας στέλνουνε. Η απάντηση
είναι παρακάτω.

Προς τον listman παύλα webmaster: Να μπει στο robots.txt εξαίρεση για τα
archive του apodeltiosi, ώστε μην τυχόν μας ανακαλύψουν από κανένα
search. Από εκεί και πέρα, εγώ θα δίνω από εδώ μέσα link προς οτιδήποτε
ενδιαφέρον.

- Γιάννης Στοΐλης