Αποδελτίωση: TIFF ή PDF;

Thanos Kyritsis djart at hellug.gr
Thu Nov 6 22:32:38 EET 2003

On Thursday 06 November 2003 09:10, Giannis Stoilis wrote:
> Από την αποδελτίωση που είπαν ότι μπορώ να επιλέξω αν το format θα
> είναι TIFF ή PDF. Για την ώρα, μου στέλνουν TIFF. Τι πιστεύετε ότι
> είναι καλύτερο; Εγώ λέω να τα παίρνουμε σε PDF πάντως... Θα είναι
> χωρισμένα σε σελίδες, το λιγότερο...

Εγώ θα πρότεινα να προτιμήσεις αυτό που γίνεται με το λιγότερο κόπο να
είναι editable.

Αν είναι το tiff, τότε το tiff, αν είναι το pdf, τότε το pdf. Απλώς, αν
τυχόν κλειδώνουν το pdf να μην είναι editable και μπορούμε με κάποιο
τρόπο να κάνουμε copy paste από το tiff, τότε θα πρότεινα tiff.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering