Infosystem 2004...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Nov 6 11:39:30 EET 2003

Επιτέλους μίλησα με Δαλκράνη. Είναι απίστευτο, αλλά το τηλέφωνό της
μιλάει σε μόνιμη βάση, εδώ και ένα μήνα...

Το αίτημά μας για δωρεάν παρουσία του συλλόγου στην επόμενη Infosystem
εκρεμμεί μέχρι την συζήτησή του σε μια ειδική επιτρομή. Θα επικοινωνήσει
μαζί μου όταν έχει νέα. Όχι πριν το επόμενο έτος πάντως. Σημειώνω στην
ατζέντα μου ότι πρέπει να τους πάρουμε τηλέφωνο γύρω στον Ιανουάριο.

Γενικά, μου φάνηκε θετική στο αίτημά μας, οπότε, ας ελπίσουμε για το
καλύτερο...

- Γιάννης Στοΐλης