DELTIO TYPOU - PROTASH

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Oct 24 00:47:14 EEST 2003

On Thursday 23 October 2003 13:00, Gregory Chomatas wrote:
> Nomizo pos to deltio opos einai mexri stigmhs den einai stoxeymeno kai
> den deixnei poios einai o skopos mas.

Se ola ta parapanw, den exw para na sumfwnhsw...

Arxika, to mono pou h8ela, htan na ftiaksw mia bash dedomenwn me etaireies pou
uposthrizoun to linux sthn ellada, gia na mporei o telikos xrhsths na briskei
eukola support. Fainetai oti telika yparxoun akoma megaluteres anagkes, kai
to project megalwse apotoma. An, me auta ta prwtupa, kinh8oume opws arxika
eixa proteinei, 8a fanoume proxeiroi.

8a sou steilw suntoma olo to feedback pou exw labei apo ta diafora atoma pou
sxoliasan to deltio tupou, gia na ta labeis upopsin sou. perimenw na dw
douleia sou. 8a epikoinwnhsw me to ram, gia mia paratash, wste na bgoume
on-line sto teuxos ianouariou, epeidh tou dekembriou den blepw na to
prolabainoume...

- Giannis Stoilis