DELTIO TYPOU - PROTASH

Gregory Chomatas gchomatas at dsg.internet.gr
Thu Oct 23 13:00:05 EEST 2003

Nomizo pos to deltio opos einai mexri stigmhs den einai stoxeymeno kai
den deixnei poios einai o skopos mas. Den nomizo pos to na mpoun aplos
se mia lista einai ousiastiko ofelos gia mas kai gia ekeinous pou tha
endiaferthoun. Mhn ksexnate pos pera apo mikres etaireies pou mporei na
theloun na emfanistoun se ayth th lista yparxoun polles megales
etaireies pou xrhsimopoioun linux se shmantika pragmata kai mallon den
tha antapokrinontan se mia prosklhsh diatypomenh opos einai ayth th
stigmh. Tha antapokrinontan isos kalytera se kati pou leei emesos plhn
safos: epofelhste apo to linux, vohthiste loipon na prosdiorisoume oloi
mazi mia eikona tou linux sthn ellada gia na entharinoume kai na
kallierghsoume perissotero th xrhsh tou....

Mhpos loipon tha eprepe na prosdiorisoume me akriveia prota ti theloume
na petyxoume me thn ereyna kai meta na syntaxoume to deltio?
Pros ayth thn kateythinsi proteino katarxhn na apefthinthoume MONO se
osous einai epaggelmaties, oxi IDIOTES. Dhlada mas endiaferei:

1)Poies etairies sxetikes me thn plhroforikh epilegoun LINUX gia na
sthsoun yphresies (na bgaloun dhladh lefta apo to linux, o telikos
pelaths den gnorizei aparaithta pos einai sthmenh h yphresia)

2)Poies etaireies, oxi ypoxreotika sxetizomenvn me plhroforikh,
epilegoun LINUX gia thn mhxanografhsh tous (oxi dhladh gia na bgaloun
amesa lefta, alla gia na exoun ena pio axiopisto kai apodotiko systhma
mhxanografhshs)

3)Poioi epaggelmaties xrhsimopoioun me epilogh ths etaireias tous  to
LINUX gia na kanoun th douleia tous (p.x desktop, office tools,
programming platform).

4)Poioi epaggelmaties exoun epilexei me prosopikh protovoulia to Linux
sthn ergasia tous (symplhrvmatika isos me ta epishma ergaleia ths
etaireias tous) xoris ypoxreotika na einai ayto epishmh epilogh ths
etaireias tous

5) Poioi epaggelmaties h etaireies plhroforikhs dinoun symbouleytikes
yphresies sxetikes me to Linux dhladh ylopoioun gia tous pelates tous
kai meta yposthrizoun lyseis pou basizontai me opoiodhpote pososto se
Linux.

6) Poies etaireies kanoun seminaria se Linux

7) Poies etaireies pou parexoun ekpaideysh se themata plhroforikhs
xrhsimopoioun to Linux os ekpaideytiko ergaleio

8) Poies etaireies exoun systhmatiko kyklo mathimaton (oxi peristasiaka
seminaria) gia ekpaideysh epaggelmation pou tha douleyoun me Linux kai
poies pistopoihseis parexoun (dikia tous, LPI, RedHat, etc.)

Gia na kleiso tha elega pos oposdhpote to deltio prepei na anaferei me
safhneia ton akrivh skopo ths erevnas pou kanoume kai ti tha kanoume ta
apotelesmata. Sigoura den theloume aplos na syntaxoume mia lista sto
site. Theloume na xartografhsoume oso to dynaton pio kathara thn eikona
tou linux sthn ellada kai epomenos na epexergastoume ta apotelesmata kai
na ekdosoume me ayta oxi mono mia lista alla kai arthra kai parathrhseis
kai protaseis. Alloste me ena tetoio skopo tha endiaferthoun polloi na
bohthisoun na ekdothei ayto to deltio typou to opoio pithanon na eprepe
na paei kai se megales etaireies kai organismous pera apo ta entypa gia
na syllexoume oso to dynaton pio akrivh stoixeia. Proteino na mhn
viastoume giati ayto to egxeirhma einai poly shmantiko kai an ginei
sosta tha dosei megalh othisi sto syllogo.

An den to theoreite poly viastiko mporo na syntaxo mexri thn allh
tetarth kati se sxesh me ayta pou proteina os ypodeigma (me bash tis
protaseis pou hdh exei kanei o Giannis Stoilis kai o Michalis Iatrou)
gia na mhn lete oti leo mono logia.

Gregory Chomatas
Data Center Manager
Internet Hellas S.A. - Delta Singular Group
www.internet.gr <http://www.internet.gr/>
tel +30 210 6248000
fax +30 210 6248045
23rd Km. N/Road Athens-Lamia,