Σεμινάρια για Linux

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Sun Oct 19 02:04:45 EEST 2003

DJ Art wrote:

>Ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο ?
>
>¶ντε και στέλνεις το δελτίο τύπου σου μαζικά προς όλους. ¶υτό που
>περιγράφεις έχει γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν. Μπορεί τέλος πάντων
>να μην έχουμε όντως ένα super wow template και η βάση δεδομένων με τα
>contacts να είναι ένα απλό .txt αρχείο με διευθύνσεις, όμως όταν το
>στέλνεις έτσι, δεν μαθαίνεις τελικά ποιοί από όλους αυτούς κάνανε τον
>κόπο να βάλουνε την ανακοίνωση. Διότι κανείς από αυτούς αν το
>φιλοξενήσει δεν πρόκειται να μας ενημερώσει ότι θα το βάλει.

> [...]
Εδώ το ζήτημα αντιμετωπίζεται *ΚΑΝΟΝΙΚΑ* παρακολουθώντας τον αντίστοιχο
τύπο για ένα διάστημα. Επειδή για τον σύλλογο θα είναι αρκετά δύσκολο,
αυτό μπορεί να καλυφθεί από ένα "press-watch call to arms" - μετάφραση:
Όποιος δει οπουδήποτε δημοσίευμα που σχετίζεται με το HelLUG, ας κάνει
έναν κόπο να ενημερώσει τη λίστα. Κατ' αυτό τον τρόπο συγκεντρώνεις
(προτιμητέον στην ίδια database) το feedback από τις ενέργειές σου, το
οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο μέλλον για να κάνεις fine-tune τη
στρατηγική σου. Επιπροσθέτως βέβαια σε όλα τα παραπάνω συζητηθέντα, έχει
ΜΕΓΑΛΗ σημασία για την επιτυχία τέτοιων κινήσεων και το επίπεδο των
σχέσεων με κάθε έντυπο και το γενικότερο Perceived Status του HelLUG ως
πηγή των δελτίων τύπου. Μία τακτική διαδοχή δελτίων αλλά και άλλου τύπου
επαφών (δημοσιεύματα, συνεργασίες, συμμετοχές σε εκδηλώσεις κλπ.)
βοηθάει πολύ. Ειδικά όταν γίνει με βάση ένα πλάνο, μεθοδευμένα, και όχι
σε περιστασιακά surges με ενδιάμεσα διαστήματα "απουσίας" από το προσκήνιο.

Απόλλων