Σεμινάρια για Linux

DJ Art djart at hellug.gr
Sat Oct 18 10:44:57 EEST 2003

On Saturday 18 October 2003 06:13, Apollon Koutlides wrote:

> Παίρνεις την οfficial φόρμα επιστολής με το λογότυπο και τα στοιχεία
> του συλλόγου ή το template τέλος πάντων (αν δεν υπάρχει ΚΑΚΙΣΤΩΣ :p)
> ή, ακόμα καλύτερα, το press release template (σιγά μην υπάρχει
> τέτοιο) και σχεδιάζεις ένα όμορφο δελτίο τύπου το οποίο στέλνεις σε
> όλα τα μέσα και παράλληλους αποδέκτες (περιοδικά, εφημερίδες,
> συνεργαζόμενους συνδέσμους, τηλεοπτικούς / ραδιοφωνικούς σταθμούς,
> πρακτορεία ειδήσεων κλπ. κλπ.) όπως τηρούνται στην λίστα / database
> δημοσίων σχέσεων του συλλόγου (ναι, ξέρω, ΟΚ, just kidding).

Ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο ?

¶ντε και στέλνεις το δελτίο τύπου σου μαζικά προς όλους. ¶υτό που
περιγράφεις έχει γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν. Μπορεί τέλος πάντων
να μην έχουμε όντως ένα super wow template και η βάση δεδομένων με τα
contacts να είναι ένα απλό .txt αρχείο με διευθύνσεις, όμως όταν το
στέλνεις έτσι, δεν μαθαίνεις τελικά ποιοί από όλους αυτούς κάνανε τον
κόπο να βάλουνε την ανακοίνωση. Διότι κανείς από αυτούς αν το
φιλοξενήσει δεν πρόκειται να μας ενημερώσει ότι θα το βάλει.

Το παρελθόν έδειξε ότι καλύτερα γίνεται η δουλειά όταν κάποιος "βάλει το
χεράκι" του και πλακώσει όλους αυτούς στα τηλέφωνα. Μόνο το fax δεν
έχουμε δοκιμάσει. Το e-mail δεν ξέρω κατά πόσο το υπολογίζουν/παίρνουν
στα σοβαρά.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?