Σεμινάρια για Linux

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Thu Oct 16 18:15:14 EEST 2003

When the date was Thursday 16 October 2003 16:50, DJ Art wrote:

> Ένα πράγμα στο οποίο υστερεί ο σύλλογος είναι η "επαφή" με τους
> επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις του ελληνικού χώρου που προσφέρουν
> διαφόρων ειδών υπηρεσίες σε ιδιώτες, υπηρεσίες οι οποίες είτε
> βασίζονται στο Linux είτε στηρίζουν το ίδιο το Linux.

Λυπηρό γεγονός...

> Το πιο βαρβάτο παράδειγμα είναι τα σεμινάρια/μαθήματα. Είναι πολύς
> κόσμος που ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει μαθήματα για Linux. Ο
> σύλλογος δεν κάνει σεμινάρια, όμως δεν υπάρχει και κάπου μια λίστα με
> τις σχολές ή τους φορείς που κάνουν κάτι τέτοιο.

Ναι, μία τέτοια λίστα πρέπει να δημιουργηθεί asap.
Πρέπει όμως να δείξουμε μία κάποια "αντικειμενικότητα" στην δημιουργία της.
Εξηγούμαι: πρέπει οι αρμόδιες εταιρίες/φροντιστήρια να ενημερωθούν για την
ύπαρξη αυτής της λίστας (αλλά και του ads.hellug.gr) ώστε να έχουν την
ευκαιρία να ζητήσουν να γραφούν κι αυτές.
Διαφορετικά, αν για παράδειγμα φτιάξουμε μία λίστα που όλο κι όλο θα έχει μία
αλυσίδα φροντιστηρίων που κάνει μαθήματα για Linux, θα φανεί τουλάχιστον
άσχημο (βεβαίως αυτό δεν ισχύει αν δεν υπάρχει, αλλά το τελευταίο δεν το
νομίζω).
Καλό θα ήταν λοιπόν να μπει σχετική ανακοίνωση σε:
1) www.linux.gr
2) www.hellug.gr
3) Να σταλούν επιστολές στον περιοδικό τύπο (όχι μόνο στο RAM!)

> Παράλληλα, θα μπορούσαν να μου στείλουν e-mail οποιοιδήποτε
> επαγγελματίες έχουν σχέση με προσφερόμενες υπηρεσίες ΜΕΣΩ Linux ή ΓΙΑ
> ΤΟ Linux ή προϊόντα βασισμένα στο Linux κλπ κλπ κλπ. Για το
> συγκεκριμένο θέμα και ανάλογα με τον αριθμό καθώς και με το είδος των
> υπηρεσιών σκέφτομαι είτε να αναρτηθεί σχετική σελίδα πάλι στο linux.gr
> είτε στο ads.hellug.gr.

Χμ, μου φαίνεται ότι αυτό καλύτερα να πάει στο ads.hellug.gr και μόνο...

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.