Σεμινάρια για Linux

DJ Art djart at linux.gr
Thu Oct 16 17:35:15 EEST 2003

On Thursday 16 October 2003 17:12, Giannis Stoilis wrote:

> Πράγματι. Προτείνω να αρχίσουμε, βάζωντας μια αγγελία σε κάποιο
> έντυπο που θα το διαβάζουν σχολές πληροφορικής, π.χ. RAM κλπ. Τι λέτε
> για κάτι τέτοιο; Με πλησίασαν κάποιες σχολές στην έκθεση που σίγουρα
> θα τους ενδιέφερε κάτι τέτοιο.

Εγώ συμφωνώ.

> Θεωρώ ότι είναι λάθος να σκεφτόμαστε έτσι. Δεν υπογράφουμε συμβόλαιο,
> απλά βοηθάμε τον μέσο χρήστη να εξυπηρετηθεί. Ούτε λεφτά θα παίρνουμε
> για να τους προβάλουμε, ούτε τίποτα, οπότε δεν τίθεται καν θέμα
> καπελώματος. Π.χ., το samba.org έχει αντίστοιχη σελίδα εδώ και πολλά
> χρόνια.

Και όχι τίποτα άλλο, πιστεύω πως μετά θα έχουμε πολύ μεγαλύτερη ευκολία
στο να μας κόβουν CDs οι άλλοι, να μας τυπώνουν "χαλιά" με τον
πιγκουίνο, να μας χορηγούν μπλουζάκια/αυτοκολλητάκια κλπ κλπ :)

> Μήπως θα έπρεπε να στείλεις αυτό το e-mail και σε άλλες mailing
> lists; π.χ. open-source?

Σίγουρα. Ήθελα όμως πρώτα να δώ την αντίδραση εκ των έσω :)

> Βεβαίως
> - Γιάννης Στοίλης

Καλά, το ξέρω ότι 10-15 (++)  άτομα (και ΕΙΔΙΚΑ εσύ ;)) standard θα
συμφωνήσουν. Αφού στην έκθεση τα ζήσαμε 1.000.000% τα προβλήματα αυτά,
καιρός είναι να αλλάζουν τα δεδομένα :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?