Infosystem 2003: Περίληψη, απόψεις και συμπεράσματα...

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Oct 16 13:43:40 EEST 2003

On Tue, Oct 14, 2003 at 08:35:59AM +0300, Giannis Stoilis wrote:

..[snip]..

> Πράγματα που κάναμε λάθος:

> - Δεν είχαμε φυλλάδια. Ναι, τα φυλλάδια ήταν ακριβά, αλλά
> ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ. Θα ήταν μεγάλο λάθος να πάμε με άδεια χέρια άλλη φορά.

  Ομολογουμένως, ερχόταν κόσμος και ζητούσε αν μπορούσαμε να δώσουμε
κάτι σε έντυπο. Ακόμα και κάτι πολύ βασικό, του στυλ, πάρτε μερικούς
συνδέσμους στο www και δείτε, θα βοηθούσε.

> - Δεν είχαμε αρκετά CD. Νομίζαμε ότι μερικές χιλιάδες ήταν αρκετά.
> Λάθος. 10000 θα ήταν ΙΣΩΣ αρκετά. Κακώς. Έπρεπε να βάλουμε τον κώλο
> μας κάτω και να τα πληρώσουμε.

  Από την άλλη, μια άποψη είναι ότι τα CD θα μας έφταναν αν σε κάποια
φάση (όλη την Παρασκευή;) δεν τα είχαμε σε στοίβες μπροστά, με
αποτέλεσμα να τα παίρνει ο καθένας ανεξάρτητα ενδιαφέροντος. Έρχονταν
π.χ. παρέες τριών-τεσσάρων ατόμων, και χωρίς καν να μιλήσουν με
οποιονδήποτε από εμάς, έπαιρναν από ένα CD ο καθένας (!).

  Επίσης, το να καθόμαστε και να καίμε CD συνεχώς IMHO δεν αποδείχτηκε
και καλή ιδέα. Ναι δε λέω, εξυπηρετήσαμε πολύ κόσμο (αν και αυτός
είναι ο ένας τρόπος να το δεις) αλλά συνάμα είχαμε τους υπολογιστές
και κανα δυο από εμάς συνεχώς απασχολημένους για να καίνε CD. Όλη αυτή
η ενέργεια θα μπορούσε να είχε διατεθεί κάπως καλύτερα.

  Οπότε, αν και από άλλο δρόμο, θα καταλήξω στο ίδιο συμπέρασμα με
σένα: το καλύτερο είναι να υπάρχουν πολλά CD για να δίνουμε αβέρτα.
Αλλά θα προσθέσω, ας είναι κι από μια διανομή μόνο, και στους άλλους
ας λες «έχουμε το τάδε μόνο, σου κάνει;».

> - Δεν είχαμε κοινή στρατηγική για το τι θα λέμε σε επισκέπτες.
> Εντοπίσαμε περιπτώσεις ότι άλλα έλεγαν μερικοί για το linux, και
> άλλα άλλοι. Κακώς...

  Δεν το βλέπω ως κάτι κακό αυτό, και IMHO είναι μάλλον αναπόφευκτο.
Δεν έχουμε όλοι μας καν κοινή άποψη για το GNU/Linux, οπότε πώς
γίνεται να λέμε τα ίδια;

> - Το περίπτερό μας ήταν πολύ μικρό. Δημιουργήθηκε τόσο συνοστισμός,
> που δεν χωρούσες να αναπνεύσεις καν. 16 τ.μ. είναι λίγα. Μιλάμε για
> τουλάχιστον διπλάσιο χώρο, και αν μπορούμε, λίγο παραπάνω.

  Ο αντίλογος βέβαια είναι ότι ήδη το μικρό περίπτερο που είχαμε
φαινόταν αρκετά άδειο...

> - Τον κόσμο, δεν τον ενδιαφέρει τόσο πολύ το linux ως server. Το
> cluster μου πέρασε στην αφάνεια, ενώ τα μουράτα desktop μερικών,
> έγιναν ανάρπαστα. Θα έπρεπε να δώσουμε μεγαλύτερη βάση σε multimedia
> εφαρμογές...

  Το cluster σου πέρασε στην αφάνεια επειδή ήταν στην αφάνεια. :^) Αν
φαινόταν εμφανώς ότι αυτά τα σκόρπια μηχανήματα ήταν ένα linux
cluster, και υπήρχε κάπου ένα visualisation που να δείχνει τι κάνουν
και πώς (είδες π.χ. το cluster των παιδιών του Παν. Θεσσαλίας που
υπολόγιζε ένα Mandelbrot;), θα βελτιωνόταν η κατάσταση.

> - Μπλούζες, φλυτζάνια, καπέλα. Δεν είχαμε. Λάθος μας. Αν είχαμε, θα
> τα είχαμε πουλήσει ΑΜΕΣΑ και θα κερδίζαμε αρκετά λεφτά για να
> μπορούμε άνετα να πληρώνουμε τα έξοδα των εκθέσεων. Προτείνω να
> αρχίσουν οι διαδικασίες για να φτιάξουμε.

  Καλά, αν πιστεύεις ότι είναι καλή ιδέα, μέχρι του χρόνου υπάρχει
χρόνος. :^)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr